Search for available offers

Classification of our Positions

Administrative charges

If you are a passionate professional with skills to manage
    in an organized, rational and optimal way the different resources
    available, focused on achieving your goals join
    our team.

Commercial Management Charges
    Join our team, if your skills include the dynamics of the environment, visualize, detect and take advantage of every business opportunity, you are the person we are looking for.

Operation Management Charges

We need your skills to perform tasks or activities of varying degrees of complexity, which are related to each other, under formal guidelines clearly defined within processes, products and services.

Relationship charges with people

Here you will find the perfect place for your talent to effectively and timely meet the requirements and requests of others, taking into account your needs and expectations.

Leadership Charges

If you are a person with the ability to determine what should happen in an organization and in your work areas and make it happen through inspiration, motivation and direction with people, you are the leader we are looking for.

Apprentices

Young with high social sensitivity form with us, here we support spaces for growth and development.

¡Juntos podemos seguir abriendo más puertas!

En Fundación Grupo Social creemos en las personas y en lo que su talento puede aportar para generar transformaciones y nuevas capacidades cuando y donde sea necesario.

Queremos que seas parte de un equipo humano que busca crecer profesionalmente en el largo plazo, que en todo momento busca la excelencia y se exige al máximo para hacer y lograr lo mejor, con el fin de cambiar la difícil realidad de millones de personas a partir de su trabajo en nuestro sólido grupo de empresas o en el acompañamiento a comunidades que realizamos alrededor del país.

Si compartes este propósito que nos anima a entregar lo mejor desde hace más de un siglo, te invitamos a registrar tu hoja de vida.

Nuestra Gente

Somos una Organización conformada por gente que siempre entrega lo mejor, que sabe que desde su labor es posible abrir cada vez más puertas de progreso y bienestar a millones de colombianos, especialmente aquellos que más lo necesitan.

Trabajamos con pasión, amor, excelencia y un gran sentido de solidaridad para ser una semilla que genere grandes transformaciones, que brinde esperanza y que mejore la vida de personas y comunidades alrededor del país.

UBICA NUESTRAS VACANTES

Nuestras empresas